Latest topics
Træner du.....?
3 posters
Side 1 av 1
Træner du.....?
.... med din hund?
Hvis ja, hvad træner I så?
evt hvilket program osv
Hvis ja, hvad træner I så?
evt hvilket program osv
Tina- Antall Innlegg : 70
Re: Træner du.....?
Jeg har trent min tispe til å bli redningshund... begynte når hun var 12 uker gammel.. men måtte hoppe av utdanningen når hun ble syk og fikk mage vridning 2 ganger i løpet av et halvt år.. hun rakk å bli B-godkjent. Nå som hun ikke får lov til å anstrenge seg så mye trener vi lydighet, og håper å starte i klasse 1 før året er omme og spor.
Hannen min er besøkshund...han trives veldig godt med det... elsker klapp og stell og gi trøst
Hannen min er besøkshund...han trives veldig godt med det... elsker klapp og stell og gi trøst
Julia trenes i lydighet, spor, til utstilling og ikke minst sosialisering. Enn så lenge jobber vi ikke etter noe fastsatt program, men om alt går som jeg håper skal vi trene mot redningshund godkjenning.
BIC- Antall Innlegg : 57
Ih fedt at læse om hvad I træner. Det kunne da være endnu bedre, hvis der var billeder med??? Så klik løs boys and girls
Zigo er pensioneret, så det eneste vi træner nu er spor og lidt feltsøg. I hans yngre dage trænede vi lydighed, rundering og spor. Især feltsøg har han altid holdt utroligt meget af og det er meget fascinerende at se dem arbejde sådan. Der er ikke noget bedre end at se en hund, der laver noget den elsker
Zigo er pensioneret, så det eneste vi træner nu er spor og lidt feltsøg. I hans yngre dage trænede vi lydighed, rundering og spor. Især feltsøg har han altid holdt utroligt meget af og det er meget fascinerende at se dem arbejde sådan. Der er ikke noget bedre end at se en hund, der laver noget den elsker
Tina- Antall Innlegg : 70
har mye mer bare jeg får rotet fram cdene... skal ha bildet serie der fra første prøven Heidi tok
Side 1 av 1